کبوتر بچه ای با شوق پرواز

لمس احساسات کهنه و عکاسی از شکوفه های تازه

کبوتر بچه ای با شوق پرواز

لمس احساسات کهنه و عکاسی از شکوفه های تازه

آرامش بخشیدن از نوعی دیگر

وقتی من عصبانیم دوروبریام آرومن، وقتی دوروبریام عصبانین من آرومم.  

اگه بخوام آرامش رو به بقیه هدیه بدم باید عصبانی باشم.

نظرات 2 + ارسال نظر

ممنون از شما. لطف شما همیشه شامل حال من بوده. دلم برای سوسک سیاه بدبوی توی شعرهات تنگ شده. به نظر میاد شما هم مث من آدم impulsiveی هستی! یهو بیچاره رو طلاق دادی! من به اون چیزی که به اسم روح هستش معتقدم و حس می کنم نوشته هات روح دارن و روح تازه و سرکشی هم دارن که باعث میشه زنده به نظر بیان و حاصل زور زدن و سر و کله زدن و ور رفتن به اصطلاح نیستن. موفق باشی.

زم 1390/01/31 ساعت 08:38 ب.ظ

ولی من ترجیح میدم خودم عصبانی باشم تا اینکه تو بخوای آرومم کنی.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد