کبوتر بچه ای با شوق پرواز

لمس احساسات کهنه و عکاسی از شکوفه های تازه

کبوتر بچه ای با شوق پرواز

لمس احساسات کهنه و عکاسی از شکوفه های تازه

سلام 

سر راه که میومدم چهارتاگل رز صورتی سفید خریدم. دیگه سوار اتوبوس نشدم. از جلو مغازه ها که رد میشدم حتی یواشترم میرفتم. با نور لامپشون گلهام خیلی خشکل تر میشدن. تا وقتی خوابم ببره نگاشون میکنم. دوتا شیرینی کیش میشی هم برداشتم. فاتحه نخوندم.

چقد خوبه زهرا خونه نیستن. من اومدم سروقت نتشون. 

نظرات 18 + ارسال نظر

شما فوق العاده هستی. من به احترامت کلاهم رو از سرم بر میدارم. و البته لذتی که من از درد دل ه9ای زیبا و خلاقانمه ی شما می برم هدیه ای هستش که من نمی تونم باا چیزی جبران کنم موفق باشید.

هلن 1390/02/14 ساعت 04:10 ق.ظ http://www.helenjoon.persianblog.ir

منم گل میخوام
همیشه خودم برای خودم گل خریدم

درود بر شما
به کلبه احزان ما دعوتید!
آن روز که پهلوی تو از کینه شکست!!!

[ بدون نام ] 1390/02/21 ساعت 03:31 ب.ظ

وقتی زاغچه بودی فعال تر نبودی؟
الان که کبوتر شدی یه کم منفعل شدی ها ...
فکر نکنی نفهمیدیم ...

نرگس 1390/03/07 ساعت 12:30 ق.ظ

چقدر نبودنت احساس میشه..

طاهره میرصانع 1390/04/02 ساعت 11:03 ب.ظ

سلام به خودم سلام به شما
از بین موضوع قضیه ی این پست و پسورد وبلاگم چیزیکه یادم نمیاد ربط این اهنگی که دارم گوش میدم به علاقه امه.

طاهره میرصانع 1390/04/02 ساعت 11:33 ب.ظ

علی رغم میل باطنیم مجبورم این وبلاگو عوض کنم. چون هیچ رقمه یادم نیست چجوری برفتم توش.

قول نمیدم پسورد اینم یادم بمونه.سعیمو میکنم

سمیرا 1390/04/22 ساعت 11:06 ب.ظ http://samira6797.blogfa.com

به نام خدا
سلام.با احترام دعوتید به وبلاگ جمله.
یه جمله از جبران خلیل جبران نوشتم که میخواستم نظرتون و درموردش بدونم.
آخه ذهن خودم و به هم ریخت.
منتظر شما هستم.
پاینده باشید
یا حق

می گم یه 27 سالی هست که آپ نکردی ها!

135 1390/05/11 ساعت 01:19 ق.ظ http://alone-withall.blogsky.com

سلام.
خوبی.
من همونم ک هاولین نفر تولدت رو تبریک گفتم.
یادته.دیگه به ما سر نمیزنی؟؟

النا 1390/07/12 ساعت 09:27 ق.ظ http://shahidanezende.blogfa.com/

سلام
وبلاگ خوبی دارید
اگه با تبدل لینک موافقید بهم اطلاع بدید
خوشحال میشم

سمیرا 1390/07/23 ساعت 11:57 ق.ظ http://samira6797.blogfa.com

به نام خدا
سلام دوست خوبم. با معمای شماره ی 3 به روزم. خوشحال می شم سربزنی و برنده ی هدیه ی وبلاگ جمله بشی.
منتظرم. موفق باشی
یا حق

سلام!
چند وقتی سرتان نزده بودم...
همین
موفق باشید

[ بدون نام ] 1393/12/17 ساعت 02:21 ب.ظ

طاهره

خوشحالم که بازگشتی...
برای ما ها از هر چه بگذریم این وب نویسی خوشتر است...
با وجود این همه شبکه اجتماعی و ارتباطی ولی وب چیز دیگری است...
در یاد من هستید همواره

میترا 1394/04/12 ساعت 07:09 ب.ظ

تاااااااتی برگرد به بلاگفا
مارو فراموش نکن
من دلتنگتم

میترا 1401/05/22 ساعت 11:15 ب.ظ

تاتی امروز شنیدم فوت کردی
اصلا اصلا اصلا باورم نمیشه اون دختری که اونقدر با پستهاش حال منو خوب میکرد و منو میخندوند الان زیر بار خروارها خاک باشه
نمی‌دونم توی اون دنیا حالت چطوره اما از ته دلم از خدا می‌خوام روحت در آرامش باشه قشنگم

من خیلی دلتنگتم تاتی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد