کبوتر بچه ای با شوق پرواز

لمس احساسات کهنه و عکاسی از شکوفه های تازه

کبوتر بچه ای با شوق پرواز

لمس احساسات کهنه و عکاسی از شکوفه های تازه

من و راه حلهام

 یه بچه رو دیدم که با ناله به مامانش میگفت " انگشتم میسوزه، شاید بهتره قطعش کنم."  

دوس داره کلا انگشت نداشته باشه که یه ذره سوختنشو تحمل نکنه.

نظرات 5 + ارسال نظر

بدجوری به فکر رفتم
مطلب عجیبی بود
موفق باشی!
ضمنا اون پست پایین صفحه نخست موجوده!
یاحق

راستی برزخ چرا؟!!!

جالبه. دنیای بچه ها قشنگه. دختردایی من یه وقتی دماغش رو عمل کرده بود و روی دماغش چسب بود. داداش کوچیک من گفت نرگس! اگر اون چسب رو ورداری دماغت می افته؟!!!

اگه وقتی دستش می سوخت مامانش دستشو بوس میکرد دیگه احساس قطع نمی کرد...
ما از زمان بچگی مون هر وقت دست یا پامون اوف می شد مامانمون بوسش می کرد و احساس لذت و خوب شدن می کردیم تازشم الانم همین طوره

زم 1390/01/21 ساعت 12:33 ب.ظ

بچه اس دیگه! همینقدر میفهمه. حکایت خیلی از ما بزرگهاست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد