کبوتر بچه ای با شوق پرواز

لمس احساسات کهنه و عکاسی از شکوفه های تازه

کبوتر بچه ای با شوق پرواز

لمس احساسات کهنه و عکاسی از شکوفه های تازه

اولین خوابی که تو سال 90 به ثبت رسید

 لحظاتی پس از بیدار شدن توسط ابجی هستنا هنگام حلول مقلب القلوب به خوابی عمیق فرورفته و خواب کهکشان راه شیری را دیدم. و این شاید یعنی سال جهاد اقتصادی برای من.

نظرات 8 + ارسال نظر
زم 1390/01/15 ساعت 01:08 ق.ظ

بعید میدانم کسی به جز من معنی این دو خط رو بفهمه!

شهرزاد 1390/01/15 ساعت 08:33 ق.ظ

نه بعید ندون منم فهمیدم هاهاها

سلام. خوبی؟ خوش گذشته؟ می بینم که کلهم زاغچه رو طلاق دادی! هر چند همون لحن شیوا رو داری...

SaYe_RoshAN 1390/01/17 ساعت 01:36 ق.ظ http://an-ordinary-girl.blogfa.com

ها؟

یادم رفت اینو..درمورد پست قبلی..
دلم باغ خواست..دلم بابای زورگو خواست..
دلم طبیعت خواست..دلم خونه های مسخره و عید دیدنی های مسخره و کلاس گذاشتنها و ناهار و شام مهمون بودن و غیره نخواست..

SaYe_RoshAN 1390/01/17 ساعت 02:07 ق.ظ http://an-ordinary-girl.blogfa.com

چرا دیگه منو دوس نداری؟

SaYe_RoshAN 1390/01/17 ساعت 02:08 ق.ظ http://an-ordinary-girl.blogfa.com

جنبه ی عمیق شدن نداری؟

ـاین یک فحش بود و هیچ ارزش قانونی دیگری نداشتـ

ایمیل دکتر بابایی نفس را گذاشتم بیا بخون..حال کن

حتما همینطوره
یه ذره هم شک نکن!
هر جا که هستی موفق و پیروز و سربلند باشی

عمیق کجا بود فداتون شم. اگه همچین جلوه ای داره عذرخواهی میکنم.

برای نت باید اویزون این و اون باشم. زیاد نمیتونم تشیف داشته باشم. جنگی میام.
مرسی از حضور پر گرمتون.

بهنام 1390/01/18 ساعت 04:05 ب.ظ http://kolbeh-khial.persianblog.ir

کهکشان راه شیری که تعبیرش این نیست!!!
کهکشان که از کلمه که که شان می آید که ریشه آن را باید در زبان شیرین و رنگین اصفهانی جستجو کرد و در این جا با توجه به نزدیکی به فرد مبتلا به تحویل سال آنرا از کلمات کلیدی در زبان هایکو برداشت می نماییم که می شود سالار یا به زبان امروزی همان بزرگ و طیب آن کاره. راه که در زبان سانسکریت ها هم به آن اشاره شده همان ره می باشد که در تعابیر امروزی با واژگان نا مانوس ررررررر(کلمه ای برای هوشدار به بعضی ۴ پایان) اختلاط عجیبی یافته. شیری به معنای شیرخواره می باشد که در گویش محلی روم در دوران روکوکو به معنای پهلوان نیز از آن استفاده می شد!!!
و اما تعبیر:
به دلیل ذیق وقت خودتان تعبیرش کنید و به ما هم اطلاع دهید
با تشکر روابط عمومی امور زبان سرای بین الملل

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد